כוחה של אהבה | השווה מלונות בחו"ל | נשים בעולם העבודה | | אינטרנט מה ברשת? | סרטים וספרים זה כל הקסם

יום שישי, 17 בדצמבר 2010

לומדים רפואה משלימה

לימודי רפואה משלימה הינם תחום לימודים שתפס תאוצה בשנים האחרונות בישראל. בשונה מהרפואה הקונבנציונאלית המטפלת קודם כל במחלה ורק אח"כ בחולה, רפואה משלימה שמה דגש על טיפול בחולה וכך גם לימודי התחום. בבסיס אמונה זו עומדת הגישה המנחה את תחום לימודי רפואה המשלימה שמקורם של הסימפטומים הפיזיים היא במצבים נפשיים. במסגרת בלימודים יפתח בפניכם אשנב אל עבר עולם שאינו ידעתם שקיים. עולם זה משלב רוחניות ופרקטיקה שמעבר לכך שהוכיח את עצמו כשיטת טיפול גם ילמד אתכם על עצמכם. העולם הזה ייתן לכם כלים על מנת שתוכלו לעזור לאנשים שכבר נואשו לגמרי מן הרפואה הקונבנציונאלית, אנשים שאיבדו תיקווה ושאתם בתור המטפלים תשמשו להם לאוזן קשבת ומטפלים מקצועיים.

בתחום הרפואה המשלימה נלמדים מגוון תחומים וביניהם: רפואה סינית- לימודים אלו מקנים ידע רחב בשיטות הטיפול הסיניות העתיקות כמו דיקור סיני וצמחי מרפא. הומיאופתיה- התאמת טיפול מיוחד לחולה ולא למחלה. לימודי הרפואה משלבים הקניית יכולת אבחון והתאמת תרופות מן החי והצומח. נטורופתיה- שיטת ריפוי טבעית שעיקרה ריפוי עצמי. שיאצו- טיפול באמצעות לחיצות ומדיטציה. טווינה- שיטות פעולה לגירוי ערוצי האנרגיה בגוף. רפלקסולוגיה- זוהי שיטת טיפול טבעי המטפלת באמצעות עיסוי נקודות בכף הרגל. עיסוי הוליסטי- העיסוי כתרפיה, לימודים המשלבים רקע תיאורטי מקיף וידע רב. פרחי באך- שיטת טיפול שמבוססת על פיתוח של דוקטור אדוארד באך באמצעות תמציות פרחים ופרחים לטיפול נפשי.

התפתחות הרפואה משלימה - בשנים האחרונות בישראל יותר ויותר אנשים נחשפים לרזי רפואה משלימה. לימודי רפואה משלימה להבדיל מהרפואה לה אנו רגילים הקונבנציונאלית אינה מושתת על חיקוי ו"תיקון" של הטבע אלא על הרמוניה מלאה איתו. הטיפולים הינם נעימים ומרגיעים והאווירה הינה אווירה שונה ממה שהורגלתם. כל מי שהתנסה כבר בטיפול אלטרנטיבי יוכל להעיד שהחוויה הזאת איננה דומה לשום חוויה קודמת, האנרגיה,הרוגע והשקע המוקרנים מהמטפל אל המטופל הופכים את החוויה לרוחנית ועשירה.

המטפלים ברפואה האלטרנטיבית יכולים לעבוד בעזרת מגע וללא מגע כלל. בטכניקות כמו שיאצו ועיסוי שוודי יגע המטפל בגופו של המטופל בעוד שברייקי והילינג המטפל לא יידע במטופל ומקסימום ישים עליו יד. אין ספק שעכשיו יקומו כל הספקנים והציניים למיניהם ויגידו שהכול אחיזת עיניים ושמדובר בשרלטנים שרק מנסים לחמוד את כספם של אנשים תמימים. אז לכל מי שקורא עכשיו את המאמר ונזכר בחיקוי של אורי גלר בתכנית ארץ נהדרת אנחנו מזמינים אתכם להתנסות לבד. אתם מוזמנים לקחת חלק בחוויה הייחודית הזאת ובסיומה לקבוע האם זה עזר לכם או לא. הרפואה משלימה וקיימת כבר מיליוני שנים, הגיע הזמן שגם אתם תחוו את החוויה ותצטרפו לעוד הרבה אחרים שכבר נשבו בקסמיה.



לומדים רפואה משלימה

תגובה 1:

לימודי רפואה אמר/ה...

אין ספק שההשוואה לאורי גלר בהחלט העלתה חיוך על פניי, בייחוד מפני שחברותיי גם גיחכו שאמרתי להם שעברתי טיפול בשיאצו שממש הפך אותי לבן אחר. בהחלט מתחברת למאמר. כל הכבוד.