כוחה של אהבה | השווה מלונות בחו"ל | נשים בעולם העבודה | | אינטרנט מה ברשת? | סרטים וספרים זה כל הקסם

יום רביעי, 29 ביוני 2011

נשים במשא ומתן

לנשים יש יכולת הקשבהלרוב אנשים מגיעים למשא ומתן לצורך סגירת עסקה או יישוב סכסוך, ואחד הקלפים המנצחים זה לדעת להקשיב לצד השני. כאשר קשובים לצד השני יותר קל להבין את הכוונות, המניעים והצרכים של האדם שממול - דבר שעוזר בקידום תהליך משא ומתן.

נשים יוצרות אווירה נעימה
שולחן משא ומתן עם גברים הוא הרבה יותר נוקשה, תחרותי, כוחני וקוצני. שולחן משא ומתן עם נשים האווירה בו יותר עדינה ונעימה והתקשורת הרבה יותר מכובדת ומכבדת, וכך האינטואיציה הרבה יותר נעימה ופחות צעקנית.

נשים חושבות לטווח ארוך
נשים מסתכלות על הסיטואציה מעבר לנקודת המשא ומתן. גברים הם יותר ממוקדי ממטרה והם עסוקים לא פעם בלהכניע את הצד השני. נשים מבינות באופן אינטואיטיב איך הכנעת הצד השני תשפיע על הדימוי העצמי לו וכתוצאה מזה על מערכת היחסים לטווח הארוך.

לנשים יש יכולת טובה לבנות מערכות יחסים
נשים מייחסות חשיבות רבה יותר ליחסים הבין אישיים לעומת גברים ששמים דגש על הישגים ותוצאות. בעבודה משותפת לטווח ארוך חשוב מאוד לבסס מערכת יחסים עסקית טובה. נשים טובות בלשמר יחסים כי הן רואות במערכות יחסים דבר בעל ערך.

לנשים יש ראייה רחבה ופתוחה יותר של התמונה הכללית
לנשים יש יכולת ניהול טובה, דבר שמהווה יתרון במשא ומתן מורכב. כשאישה מנהלת את צוות המשא ומתן היא יודעת כיצד לנהוג להשתמש באנשים בצוות שלה בצורה הטובה ביותר ולתת לכל אחד מהם להביא לידי ביטוי את עצמו.




אין תגובות: