כוחה של אהבה | השווה מלונות בחו"ל | נשים בעולם העבודה | | אינטרנט מה ברשת? | סרטים וספרים זה כל הקסם

יום חמישי, 4 בנובמבר 2010

פיתוח עסקי

זרקו רעיונות לאוויר... בשיטת והחזיקו פנקס ועיפרון בסביבה שאתם נמצאים כדי ששום רעיון לא ילך לאיבוד, כדי להגיע לרעיון העיקרי שהוא בעצם החלום העסקי שלכם.

אחרי שניסחתם את החלום העסקי שלכם, יש לבצע שתי פעולות חשובות:
א. לפרק את הדרך להגשמת החלום לשלבים ויעדי ביניים.
ב. לבדוק איך החלום ישפיע על חיי היומיום, ולברר את המוכנות להשפעה זו על חיינו.

האם יש מודל עסקי ברור? יש לעקוב אחרי המודל ולדבר עליו בקול איך המודל עובד: מי יקנה את הוצר? איך הכסף יזרום, מה יקרה לעסק בשנה הקרובה? יש לחפש את הבורות בסיפור העסקי... כדי להיות מוכנים לכל נפילה.

יש לבדוק את הסביבה התחרותית במקום שרוצים לפתוח את העסק, האם המוצר שלי מתאים להימכר באזור ?

לפני ששוכרים חנות יש לבצע סקר שוק רציני הבודק איזה חנויות ומקומות עבודה יש באזור. רצוי לתצפת על החנות ועל האזור, לבדוק מי נכנס ומי עובר, ולהתייעץ עם עוד בעי עסקים באזור.

מוצר חדש בשוק? יש לבדוק בעזרת מומחה את הסיכוי והמקום של המוצר להצליח.



איתור הזדמנויות עסקיות והגדלת נפח העבודה הינם הכרח בשוק תחרותי. יפעת מכרזים מאפשרת לך להגדיל את מקורות העבודה עם מאגר הזדמנויות עסקיות הגדול המקיף והבלעדי בישראל. המאגר כולל אלפי הזדמנויות עסקיות של חברות פרטיות שאינן מחויבות בפרסום מכרז, ואת כל המכרזים הפומביים בישראל, כולל תוצאות מכרזים. המידע יוצג עבורך באתר הבית של יפעת מכרזים ובו אפשרות לבצע מעקב אחר המידע הדרוש לך. בנוסף סוכן חכם יאתר עבורך, ע"פ הגדרותיך, הזדמנויות עסקיות בזמן אמת ויעדכן אותך באמצעות הדוא"ל או במכשיר הטלפון הנייד. תן ליפעת מכרזים לעשות עבורך את העבודה ולעזור לך לאתר הזדמנויות עסקיות.









אין תגובות: