כוחה של אהבה | השווה מלונות בחו"ל | נשים בעולם העבודה | | אינטרנט מה ברשת? | סרטים וספרים זה כל הקסם

יום שלישי, 28 בספטמבר 2010

עור מעורב

הבעייתיות של עור מעורב נובעת מהצורך לתת מענה על ידי תכשיר קוסמטי אחד לשני סוגים של עור. רוב המסכות מהסוג המטהר מכילות חימר, שיחד עם ספיחת הלכלוך והשומן גם נוטה לייבש את העור. מדובר ביתרון לעור שמנוני, שהופך לחיסרון בעור יבש. לכן אם השמנוניות מצטמצמת לאזור המצח אף והסנטר, כדאי למרוח את המסכה רק באזור זה פעמיים-שלוש בשבוע ועל כל הפנים פעם בשבוע בלבד.

כשעור הפנים שמנוני כולו, מומלץ להשתמש בתכשירי איפור יבשים יותר, ובעיקר בתכשירים עמידים במים. תכשירים כאלה נעימים פחות לעור רגיל, מייבשים מאוד ומותירים תחושת מתיחות בעור יבש.

כשהעור מעורב משתמשים בתכשירי איפור רגילים, ואת עודפי השומן והברק שנוצרים באיזור המצח האף והסנטר סופחים בעזרת תכשירים ייעודיים. מורחים אותם בנגיעות קלות, רק באזור הבעייתי והם מועילים גם מעל למייק-אפ, כך שאפשר לחדש את הפעולה במהלך היום, כשהשומן המבריק חוזר להציף.

לעמעום הברק כדאי לשאת בתיק פודרה, ובשעת הצורך לפדר את אזור המצח האף והסנטר. המלצה נוספת היא לבחור במייק-אפ קומפקט, המכיל שילוב של מייק אפ קרמי ופודרה במוצר אחד. הוא מתאים לכל סוגי העור, נוח לנשיאה בתיק ונהדר לתיקונים במהלך היום. מורחים אותו בספוגית יבשה שמעניקה לעור מראה מאט.

אתר אסתטיקה – המדריך הישראלי לאסתטיקה ויופי מרכז את תחום האסתטיקה מזה כשנתיים ומהווה פורטל לעשרות רשתות ומרפאות בתחום האסתטיקה, עבור מגוון טיפולים אסתטיים. בעזרת הטכנולוגיה החדשנית, הקיימת במספר מרפאות בארץ, ניתן להוריד במשקל, לטפל בצלוליט, להצר היקפים, למלא קמטים ועוד...


אין תגובות: