כוחה של אהבה | השווה מלונות בחו"ל | נשים בעולם העבודה | | אינטרנט מה ברשת? | סרטים וספרים זה כל הקסם

יום שני, 29 בספטמבר 2008

הידיים

קרם ידיים מספק לחות והזנה לעור ויוצר מעליו שכבת הגנה. ככל שהקרם שמנוני יותר, הוא יוצר חציצה טובה יותר בין האוויר לבין העור, ומספק הגנה טובה יותר. וכל, זה בלי לוותר על הדרישה שהקרם ייספק במהירות ולא יותיר תחושה שמנונית.
בכפות הידיים של שכבת שרירים עדינה במיוחד ומעט שומן. עם הגיל, חלה הידלדלות טבעית של שכבות השומן והקולגן והתת עורית ובאלסטין מופיעים קרעים. כתוצאה מכך שכבת האפידרמיס נעשית דקה יותר. בהיעדר "מילוי" ואחיזה תת-עורית העור נראה רפוי, רופס ומקומט. לפיכך קרם ידיים חיוני לנשים בוגרות כל השנה.
כשאנחנו מדיחים כלים, המים וחומרי הניקוי שוחקים את שכבת ההגנה הליפידית שעל העור והוא נעשה פגיע, מתייבש ונסדק. סבון עדין ומי רחצה חמימים בלבד יקטינו את הנזק. חום גורם להתרחבות של כלי הדם, להתרופפות הדפנות ולרפיון העור. מים קרים מחזקים את העור ואת הסיבים האלסטיים שבו, מכווצים את כלי הדם וממריצים את זרימת הדם. והכי טוב להצטייד בכפפות עם בטנת כותנה כאשר מדיחים כלים.
קרם הידיים מבוסס על לחות, שמוסיפים לחות לעור ומונעים את איבודה. ללחות מוסיפים סיליקון, חומצות שומניות וחומרים נוספים שמסייעים ליצור שכבת מגן ומקנים לעור תחושת רכות.
כדאי להעניק טיפול פילינג פעם בשבוע, מהסיבה הפשוטה שהוא מסיר את שכבת התאים המתים וחושף תאים צעירים ורעננים. לצורך העניין אפשר להשתמש בתכשיר פילינגגרגרים לגוף, או בתכשיר פילינג לפנים, שמכיל גרגרים עדינים יותר. מורחים את התכשיר על גב כף היד, כולל האצבעות ממתינים דקה או שתיים לייבוש, מעסים את העור להסרת החומר והתאים המתים, ושוטפים במים.
לאחר הפילינג ושטיפת כפות הידיים, מורחים קרם עשיר. מעסים כל עצבע בתנועות סיבוביות, מהבסיס אל הקצה. תוך התמקדות בפרקים ובעור שסביב הציפורניים. עוטפים בניילון נצמד, האוטם ויוצר חום מקומי שמשפר את הספיגה. ממתינים 10 עד 15 דקות, מסירים את הניילון ואת שארית הקרם ומורחים על המרפקים.
לפני השינה מומלץ למרוח שכבה נדיבה מקרם רב שימושי, הזנה טובה יעניקו גם שמן זית מהמטבח ושמן נבט חיטה. חימום קל ישפר את ספיגת השמן. שמן נספג טוב יותר על עור לח במקצת, לכן מומלץ מיד אחרי המקלחת.

טפחי את ידייך, כי אין מישהו אחר שיעשה זאת במקומך
עדן

אין תגובות: