כוחה של אהבה | השווה מלונות בחו"ל | נשים בעולם העבודה | | אינטרנט מה ברשת? | סרטים וספרים זה כל הקסם

יום שלישי, 30 בספטמבר 2008

טיפוח לגברים בלבד

גברים צריכים לטפח את עורם בדיוק כמו נשים, אם לא יותר. עור הפנים של גברי נעשה דק יותר החל מגיל 14 ומשום כך לגברים בני שישים יש יותר קמטים מאשר לנשים בגיל זה. זאת ועוד: לגברים יש פחות בלוטות זיעה בפנים, ודרגת החומציות של הזיעה שלהם נמוכה בחצי דרגה מזו של הנשים ולכן הם זקוקים לתוספות של חמורי לחות, ועליהם להקפיד להשתמש בסבונים בעלי חומציות נייטרלית.
פעמיים ביום מומלץ למרוח קרם לחות: בבוקר, אחרי השימוש באפטר שייב ובערב, לפני השינה או אחרי המקלחת. למי שמוכנים להשקיע בעצמם קצת יותר, מוזמנים למרוח מדי ערב קרם הזנה. לגברים צעירים שעדיין סובלים מעור שמנוני, מומלץ להשתמש בתכשירי לחות והזנה לעור רגיל עד שמן. לגברים בני 40 ויותר מומלץ בדרך כלל להשתמש בתכשירים לעור רגיל עד יבש. לבעלי עור יביש מומלץ להניח על פניהם, פעם בשבוע, מסיכה מזינה למשך 20 דקות. אם מתאפשר, עדיף לעשות זאת בשעות אחר הצהריים, כדי לאפשר לעור לקלוט את החומרים היטב. פעם פעמיים בשבוע יש לטפח את אזור העיניים והצוואר בעזרת קרם המשלב את שתי הפעילויות. תמיד חשוב להימנע מחשיפה לשמש ויש להפקיד על מריחת מסנן קרינה בקיץ ובחורף.
תפקידו של האפטר שייב לחטא את העור ולכווץ את הנקבוביות שנפתחות בעת הגילוח. רוב הגברים שומרים אמונים לאפטר שייב שמכיל אלכוהול, אך מסתבר שהאפטר שייב מתנדף מהר ולכן פעולת החיטוי שלו אינה ארוכת טווח, ועיקר תרומתו בניחוח שהוא משאיר על העור. פעולת הגילוח מייבשת את העור ומגרה אותו, מה שרק מחזק את חשיבות השימוש בתכשירי טיפוח ולחות. את הבעיה פותר אפטר שייב במרקם תחליבי, קרמי או ג'ל, שמכיל גם חומרי טיפוח, ויטמינים ומסנני קרינה, המשיבים לעור את השמנוניות שאובדת לו בעת הגילוח ושומרים על לחותו. תאי העור הצעירים, שנחשפו בעקבות הגילוח, קולטים את חומרי הלחות בצורה טובה יותר ושימוש עקבי בהם מעניק לעור הפנים הגברי מראה צעיר ורענן עוד יותר.

אין תגובות: