כוחה של אהבה | השווה מלונות בחו"ל | נשים בעולם העבודה | | אינטרנט מה ברשת? | סרטים וספרים זה כל הקסם

יום שלישי, 30 בספטמבר 2008

איפור נכון

כדי להיראות רעננה ומטופחת במשך כל היום, יש להקפיד לרענן את האיפור מדי כמה שעות, או לפחות להסיר כתמים ופירורי מסקרה מהפנים. כשהשפתיים מרוחות בליפסטיק טרי, גם היום המייגע נראה קצת יותר טוב. איפור בגוונים טבעיים ועדינים מצריכים פחות תחזוקה.
צבע המייק אפ חייב להיות זהה לצבע עור הפנים שלך. גוון כהה מדי יגרום לך להיראות מלוכלכת, וגוון בהיר מדי יקנה לך מראה של גיישה. את הגוון המתאים בוחנים באור יום ויש לטשטש היטב את הגבול בין הפנים לצוואר כדי למנוע מראה של מסכה. כשמתאפרים באור מלא מקבלים תמונה מציאותית של האיפור.
סומק אמור לחקות את הורוד הטבעי של העור ולכן צריך להניח אותו בזהירות רבה, באמצעות מברשת גדולה ורכה. כדי ליצור הסמקה הנראית טבעית, יש לבחון את עור הפנים אחרי התעמלות או אחרי סקס. הרעיון הוא למצוא סומק המחקה באופן מדויק את הטבעי ולמרוח אותו במקומות הטבעיים.
חשוב להקפיד על הרמוניה בין צבעי האיפור, ולא לשלב, צלליות ורודות עם אייליינר כחול ושפתון כתום. יש למתן את צבעי האיפור ולבחור גוונים טבעיים, רגועים וסולידיים ככל האפשר. ישנם קיטים עם גוונים מותאמים מראש כך שזה יכול לפתור את הבעיה.
העור צריך לנוח ולהתאוורר, על-כן יש לנקות את הפנים בלילה, מגבונים הם פתרון מעולה וזריז לעצלניות.
בקרת נזקים באיפור יש לעשות בפינה אינטימית ולא מול הציבור. גם בקרה של הליפ-גלוס שהוא תכשיר שאינו בנוי לקשר בין אנשים, מאחר והוא לא עושה הכי חשק בעולם להתנשק. אם את אוהבת להשקיע בריסים שלך, קני מסרק ריסים וסרקי את הריסים מיד לאחר מריחת המסקרה כך תבטיחי תוצאה חלקה, אחידה ונטולת גושים.
כשמדובר באיפור, טשטוש הוא מילת המפתח. כשמורחים צללית, מקפידים שלא יהיה לה גבול ברור. מרחי את הצבע עד שקע העפעף, ומטשטשים כלפי מעלה. הטשטוש חייב להיות מוקפד וסימטרי, אחרת זה נראה כמו כתמים. מברשת איפור מקצועית המיועדת לטשטוש הצלליות תקל על המלאכה. למברשת כזאת יש שער רך בגימור מעוגל, ואם היא איכותית, תאפשר בקלות יתר להגיע לתוצאה טובה.
תחום שפתיים בגוון טבעי יתאים לרוב השפתונים הקיימים, הוא יתחום את שפתייך ביעילות בלי להיות מורגש.

אין תגובות: