כוחה של אהבה | השווה מלונות בחו"ל | נשים בעולם העבודה | | אינטרנט מה ברשת? | סרטים וספרים זה כל הקסם

יום שני, 29 בספטמבר 2008

להתעורר יפים יותר

במהלך היום העור עובד קשה, כי הוא צריך להתגונן מפני נזקים חיצוניים כמו קרינה וזיהום אוויר. בלילה, כמות הרדיקלים החופשיים פוחתת, רמת הלחץ של העור יורדת והוא מצליח להתחדש באופן יעיל יותר. לשנת הלילה יש השפעה מכרעת על הגוף, מגדילה תקינה בקרב ילדים ועד לשמירה על משקל גוף יציב אצלנו הבוגרים. כאשר לא ישנים מספיק העור לא נראה רענן, העיניים אדומות ולאורך זמן, והעור פשוט לא נראה טוב.
כאשר הולכים לישון בסביבות 11-12 בלילה יש להתחיל להתכונן לישון כבר בשמונה בערב. מומלץ לנקות את העור ולהסיר איפור, לשתות רק משקאות חמים נטולי קפאין, כגון מים או חלב, לוותר על חימום במזגן שמייבש את העור ולהעדיף רדיאטור, וכמובן לדאוג למכשיר אדים קרים בצדו השני של החדר.
כשעתיים לפני השנה מומלץ לטבול באמבט מרגיע, שמשפר את השינה וגם מסייע לתחושת הרעננות בבוקר. באמבטיה כזו אפשר להוסיף תמצית לבנדר, הידועה בהשפעתה המרגיעה ולהוסיף שמנים ארומטיים שמרככים את העור ומרגיעים.
גם תחת עייפות קשה, חובה לנקות את הפנים ולמרוח קרם לחות לפני השינה, כזה שמעניק תחושה נעימה. כדי לא להעמיס על העור רצוי לבחור בתכשיר ללא מסנני קרינה כימיים, המיותרים בשעות הלילה.

לא מומלץ לבצע פעילות גופנית לפני השינה לפחות שעות שעות, מאחר והיא ממריצה את מחזור הדם, מצמצמת את היכולת להירדם ובכך מפחיתה גם את שעות השינה. לא מומלץ לשתות קפה ואלכוהול, ולצרוך מזונות עשירים במלח הגורמים לאגירת נוזלים ויוצרים שקיות מתחת לעיניים. כאשר נרדמים עם שיער רטוב קשה מאוד לסדר אותו בבוקר. שינה עם מסכה טיפולית לשיער מחלישה את השיער ועלולה לגרום לתופעות לוואי כמו קשקשים.

אין תגובות: