כוחה של אהבה | השווה מלונות בחו"ל | נשים בעולם העבודה | | אינטרנט מה ברשת? | סרטים וספרים זה כל הקסם

יום שלישי, 13 בדצמבר 2011

קוסמטיקה כמקצוע

קוסמטיקה כמקצוע

 

ההחלטה כיצד לפנות אל קורס קוסמטיקה , האם בתור לימוד מקצוע או יצירת תחביב חדש, הינה החלטה שלא נופלת מלא מעט קורסים אשר מוצעים כיום לאנשים. אין הדבר שונה מ קורס מחשבים או קורס ניהול אליו פונים לעיתים כדי להיכנס אל התחום, או לשם הכרת הנושא כידע כללי. ההחלטה מה לעשות בסופו של דבר, עם הידע הנרכש, צריכה להיות מלווה במספר צעדים. ראשית, יש לבחון, כמה זמן נמשך הקורס ולבחון את אופיו. אם מדובר בקורס שנמשך זמן רב, הרי שזה עלול להיות חסר טעם להשקיע, מבחינה כלכלית ומבחינת זמן, בקורס שכזה רק לשם תחביב.

אם הינכם להוטים ללמוד אודות תחום הקוסמטיקה, אולם מתלבטים לגבי בחירת הקורס הטוב ביותר עבורכם, מומלץ לבצע סקר שוק ברשת וללמוד אודות המיומנויות שמציעים הקורסים לנרשמים. לאחר סינון ראשוני, כדאי להיפגש עם המדריכים של הקורסים השונים על מנת לקבל מידע עדכני לגבי שיטות לימוד ושימוש בתכשירים ומשכות. מאחר ומדובר בתחום מעשי, חשוב שהכיתות לימוד יכללו מספר קטן ככל האפשר של סטונטים על מנת לקבל יחס אישי וצמוד של המרצים.

תוכנית הלימודים בקורס קוסמטיקה בנויה מ-400 שעות עיוניות ו-400 שעות מעשיות. התוכנית העיונית כוללת נושאים כגון: מבוא לאנטומיה ופיזיולוגיה, עקרונות בכימיה קוסמטית, והרצאות בנושאי תזונה קלינית ודרמטולוגיה. בשיעורים המעשיים, הסטודנטים ירכשו מיומנויות בנושאים הבאים: עיסוי פנים ושאר חלקי הגוף, איפור בוקר ואיפור ערב, שעוות גוף ואיפור קבוע. בסיום התוכנית, הסטודנטים יוכלו להבחין בין סוגי העור השונים של המטופלים, ויוכשרו לטיפול באקנה ושימוש במכשיר הלייזר למטרות חידוש העור והסרת שיער. במהלך השיעורים, הסטודנטים ירכשו ידע לגבי תזונה נכונה ואופן הפעילות של ויטמינים שונים וכתוצאה מכך יוכלו להמליץ ללקוחות אודות דיאטות מתאימות לשימור עור הפנים ומצב גופני בריאה.



התמקצעות בטיפולי פנים חדשניים, כל השיטות להסרת שיער, עיצוב גבות, מבנה העור, דרמטולוגיה, איפור יופי, כימיה קוסמטית ועוד


סגל המורים מורכב מאנשי מקצוע בתחומם, רופאים, כימאים וקוסמטיקאיות, מהשורה הראשונה בארץ ובחו"ל

שילוב פרקטיקה עם מכשור טכנולוגי מתקדם כבר מהשיעורים הראשונים

משך הקורס 800 שעות לימוד, בפריסה שבועית על פי בחירה

במהלך הקורס תזכי לתמיכה וליווי בהקמה וניהול העסק כעצמאית






אין תגובות: