כוחה של אהבה | השווה מלונות בחו"ל | נשים בעולם העבודה | | אינטרנט מה ברשת? | סרטים וספרים זה כל הקסם

יום שלישי, 13 בדצמבר 2011

נשים !!! אימון אישי ועסקי זה חשוב


אימון אישי הוא מסגרת נפלאה שתסייע לכם לשקם תחושות של כוח, של ערך ובטחון עצמי, של שלמות, של חוזק ושל תקשורת טובה.

במסגרת האימון אתם בונים מערכת חדשה של מחשבות על העולם, מתוך הבנה כי השקפת עולם בריאה תכוון אתכם למעשים יכולים לקדם אתכם – תמיד ובכל תחום.

אתם לומדים טכניקות לצמצום או העלמה של סוגי התנהגויות שכבר אינן משרתות אתכם, ויוצאים לעולם עם שמחה אמיתית בלב כי אתם שולטים בחייכם טוב יותר.

ההבנה כי רק אתם אלו שיכולים לשנות דברים בחייכם היא נפלאה, מרוממת רוח ומאפשרת לכם להיות יצירתיים וחזקים מול כל המכשולים האפשריים.


הרבה דברים טובים קורים כשנוצר החיבור המקצועי והאישי בין מאמן לחיים לבין מתאמנים המבקשים חיים מלאים, מאושרים ומספקים יותר. זהו מפגש בין אדם הנכון לספוג ידע וכלים כדי לעשות שינוי משמעותי בחייו, לבין מאמנת מקצועית שיכולה לאבחן את צרכיו, להגדיר את מטרותיו ולהקנות לו את אותם כלים שיובילו אותו מן המצוי אל הרצוי.

במימוש הצורך לשינוי קריירה זהו מפתח ראשי למציאת התשוקה האמיתית ולמיצוי הפוטנציאל האישי בתוכה.


אימון אקטיבי לבכירים - אימון אישי ועסקי, ייחודי של אוקיינוס. מדובר באימון שהוא תהליך המשלב נסיון מקצועי עשיר עם היתרונות המיוחדים של האימון: העצמה, העזה, אותנטיות ואינטגריטי. תכנית האימון מיועדת למנהלים, בעלי עסקים ויזמים.

אימון אישי לפריצת דרך אישית ועסקית

שיטת אימון הנעזרת בכלים תקשורתיים שונים ליצירת הצלחה מקצועית ואישית. מאמנים אישיים, המתמחים באימון ממוקד ליצירת פריצת דרך והצלחה עסקית. נושאים שיכולים להיות רלוונטיים: העצמה דרך הצלחה מקצועית, מיצוי הפוטנציאל האישי תוך כדי ביטויו במקום העבודה, ליווי של הסבה מקצועית צעד אחרי צעד, הקמת עסק עצמאי וכדומה.

גם אימון אישי וגם מקצוע מבוקש! מסלולים להכשרה והסמכת מאמנים. התוכנית מיועדת לאקדמאים בעלי ניסיון חיים מוכח. הקורסים מתקיימים בפריסה ארצית. 15% הנחה לנרשמים דרך מודעה זו.






אין תגובות: