כוחה של אהבה | השווה מלונות בחו"ל | נשים בעולם העבודה | | אינטרנט מה ברשת? | סרטים וספרים זה כל הקסם

יום שבת, 17 בדצמבר 2011

קורס ניהול מחסן ממוחשב


קורס ניהול מחסן ממוחשב כדאי כי בעידן שבו עודף מלאי מכביד על תזרים המזומנים, אבל חוסר מלאי גורם להוצאות מיותרות בעסק ולפגיעה ביחסים עם הלקוחות, בכל ארגון כבר מבינים שחשוב לפתח את תחום הלוגיסטיקה. כי רק בעזרת מחשוב המחסן אפשר לייעל עבודה, לנהל מלאי, לבצע רכישות, להשיג מחירים טובים ולקבל תנאי תשלום נוחים ומועדי הספקה מדויקים. בקיצור צריך ליצצור מחסן המאפשר לתת מענה מיידי לכל דרישה ארגונית.

בקורס ניהול מחסן ממוחשב לומדים קניינות בסיסית וחיזוי צריכה, אופני הובלה וביטוח, כללי ארגון מחסן, ניהול מלאי ואפסנאות, יישומי מחשב, כללי בטיחות ועוד.

אין צורך בהכשרה מוקדמת כדי להצטרף, ומי שכבר עובדים בארגון יכולים לפתוח לעצמם נתיב קידום חדש. הקורס נמשך כ 160 שעות, לומדים פעמיים בשבוע.


7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

המאמר היה קשור לאתר אם נכתב על נשים בתור מנהלות מחסן אני לא הבנתי את הקשר.

אנונימי אמר/ה...

הנושא המרכזי הוא נשים בעולם העבודה... מאחר ומחוקק החוק שמה שקשור לעולם העבודה אינו צריך להיות מצוין או קשור למין כלשהו ...

תודה על הערתך ...

אנונימי אמר/ה...

בנוגע למה שכתוב שבעזרת מחשב המחסן יכול לתת פתרונות מהירים לכל מיני צרכים עזר לי בהתלבטות שלי לגבי לימוד,
אני מאוד אוהבת לסדר דברים בבית והנושא של מחסן מאוד עניין אותי השאלה היא האם קורס ניהול מחסן ממוחשבלא יכול להיות קשה לנשים בגלל העבודה המאומצת שבו?

אנונימי אמר/ה...

קורס ניהול מחסן ממוחשב, זה אומר שכל פריט במחסן הוא מקוטלג וממוחשב בתוכנה כלשהי ... עבודה במחשב זה לא אומר שצריך להיות סבל... וזה אומר שגם נשים יכולות לעסוק במקצוע הזה, אלא אם כן הם מפותחות בשרירים ואין להן בעיה להרים משאות כבדים... הכל תלוי ברצון וביכולת... ואז מתבטלת ההפרדה בין המינים ...
בהצלחה

אנונימי אמר/ה...

קורס ניהול מחסן ממוחשב, זה אומר שכל פריט במחסן הוא מקוטלג וממוחשב בתוכנה כלשהי ... עבודה במחשב זה לא אומר שצריך להיות סבל... וזה אומר שגם נשים יכולות לעסוק במקצוע הזה, אלא אם כן הם מפותחות בשרירים ואין להן בעיה להרים משאות כבדים... הכל תלוי ברצון וביכולת... ואז מתבטלת ההפרדה בין המינים ...
בהצלחה

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה על התגובה

אנונימי אמר/ה...

מאוד שמחתי על המאמר אני מעוניין ללמוד את הקורס הזה הנושאים מאוד מעניינים אני רוצה רק לדעת איפה אפשר ללמוד קורס ניהול מחסן ממוחשב יותר באזור המרכז.