כוחה של אהבה | השווה מלונות בחו"ל | נשים בעולם העבודה | | אינטרנט מה ברשת? | סרטים וספרים זה כל הקסם

יום רביעי, 14 בדצמבר 2011

מועדון הבריאות שייקים ירוקים


כבר שנים רבות טוענים תזונאים כי קבוצת המזון הבריאה עבורנו, בני האדם, היא העלים הירוקים, והשאלה תמיד היתה, כיצד לאכול אותם. מערכת העיכול שלנו לא בנויה לעיכול של כמות גדולה מהם, בין היתר בגלל קיר התאים שלהם, הצלולוזה..
עלים ירוקים נחשבים בעיני תזונאים רבים כקבוצת מזון נפרדת מירקות, וזאת הודות לעובדה, שיותר מ-50% של הערך הקלורי שלהם מורכב מחלבונים, והם עשירים בכל הויטמינים והמינרלים שגוף האדם צריך. אפילו בין העלים הירוקים יש הבדלים בכמות חומצות האמינו החיוניות, ולכן אכילה של כמה סוגים תבטיח חלבון שלם..

אז כיצד מכינים שייק כזה? מאוד פשוט: יצרו את שייק הפירות האהוב עליכם, והוסיפו כחצי צרור פטרוזיליה על כל ליטר של שייק. ואם זה טעים לכם, הוסיפו עוד ועוד. כמובן עדיף, כל עוד תקציבכם מאפשר זאת, להשתמש בפטרוזיליה אורגנית..
ודאי, במקום בפטרוזיליה ניתן להשתמש בכמעט כל העלים הירוקים, כאשר מומלץ לקרוא את השרשור של אופק, אשר מסביר באופן מדויק ביותר במה כדאי להשתמש.
עוד דבר: השקיעו בבלנדר איכותי וחזק, זה משתלם. את הפטרוזיליה הכניסו עם הגבעולים, והפעילו את הבלנדר בעוצמה מירבית, עד שכל השייק נעשה ירוק, ואין בו עוד עלים או עצמים אחרים נראים לעין..


תוכנית אינטרנטית של חודש ניקוי עם שייקים ירוקים הכוללת הנחיות של תפריט בשילוב תמיכה ריגשית לשינוי היחס לתזונה ולגוף ובשילוב נק' לחיצה בגוף שעוזרות להיגמל מהתמכריוית לחומרים לא מזינים. התוכנית תורמת לשיפור הבריאות, לגמילה מהתמכרויות לאוכל לא בריא ולשיפור הדימוי העצמי.






אין תגובות: